Monday, November 16, 2009

یکشنبه 24 آبان 2568

سلام

یکشنبه 24 آبان 1388 و 15 نوامبر 2009 میلادی

راجع به 7 موضوع صحبت خواهد شد

1. دیدار آقای کروبی و موسوی و تاکید آنها بر حفظ روند مبارزات بی خشونت

زمانی که دو نفر از رهبران سیاسی هم تاکید کرده اند ما باید حواسمان باشد که این ر ویه را حفظ کنیم به خصوص اینکه با توجه به اخباری هم که داریم که حکومت تصمیم گرفته با این تاکتیک جدید که یک عده مزدور دستگیر کند و به این روش در واقع عکس العمل متقابلی را ایجاد کند یا خشونت ورزی خودش را توجیه کند و هم اینکه با عکس ها و فیلم هایی که منتشر می کند چهره جنبش را در دنیا خدشه دار کند .بنابراین من باز هم تاکید می کنم که با توجه به این اصل مبارزات بی خشونت ،هر کاری که خشونت ورزی مامورین را در ذهن آنها موجه کند خط مرزی است که به او نباید نزدیک شد اما در عین حال ما وظیفه هم نداریم که بایستیم و دستگیر شویم و یا از خودمان دفاع نکنیم.

نکته دوم : مادران داغدار

دیشب هم در پارک لاله تهران مادران داغدار مراسم داشتند و علی رغم تمام محدودیت ها دوباره خودشان را به میعادگاهشان یعنی آب نمای پارک رساندند و سرود ای ایران را خواندند.پیوستن به آنها و انتشار فیلم و عکسشان و تجمع و.. از جبهه هایی است که باید حتما به آن پرداخت چرا که هم در توسعه جنبش نقش دارد هم در فرسایش کودتا چی ها .

نکته سوم: اظهارات آقای عزیز جعفری

تاکید او بر اینکه هر چه سپاه می کند به دستور رهبری است چرا که خوب می داند که جنایت،کشتار و تجاوزی که سپاه به حقوق ملت می کند به جای دفاع از ملت ننگی است بر پیشانی شخص ایشان وتمامی سپاهی ها و در تاریخ به جا خواهد ماند لذا آن را به گردن رهبری می اندازد غافل از اینکه اولا ما مامور و معذور نداریم و این عذر و بهانه ایست برای ایشان و تمام سپاهیانی که در این جریان نقش داشتند و از جهتی هم خوب است برای اینکه آقای خامنه ای نمی تواند فردا ادعا کند که من در جریان این جنایت ها نبودم و این در عین حال هشداری است برای عناصر ساده که ممکن است از روی ایمان فکر کنند که اطاعت از مقام معظم رهبری واجب است .هیچ کس وظیفه ندارد از جنایت کار ،آدم کش و متجاوز تبعیت کند.

نکته چهارم : خودکشی آقای رامین پورارزجانی

دکتری که ظاهرا خدمت سربازی را در کهریزک گذرانده و به جرم دخالت در جنایت ها جزو مظنونین بوده و الان خبر خودکشی اش مطرح شده.به هر حال در نظام های دیکتاتوری وقتی بی اعتمادی مردم وجود دارد و زمانی که آزادی مطبوعات نیست مردم حق دارند که هر خبری را با تردید نگاه کنند از جمله اینکه آقای رامین پورارزجانی شاهد جنایت ها بوده و می خواسته مسائلی را فاش کند و خودکشی او واقعیت ندارد.

نکته پنجم : محکومیت 8 ساله آقای عبدالله مومنی

از فعالین دفتر تحکیم وحدت دانشجویی و فعالین جنبش دانشجویی و از بنیانگذاران و فعالین سازمان ادوار تحکیم و دلیل این حبس های سنگین برای این است که گام های محکم مبارزین را لرزان کنند.

نکته ششم : در 16 آذر ماه ممکن است حکومت دوباره مزدورانی را با روزی 400 هزار تومان به دانشگاه ها بفرستد و بخواهد که به دانشجو ،دانش آموز و مردم حمله کنند .یادما ن باشد که فشاری که به نیروی انتظامی و سپاه می آوریم این است که با یاد آوری این که وظیفه قانونی شما این است که از مردم محافظت کنید ،پلیس به وجود آمده که از مردم محافظت کند.

نکته هفتم : ایمیل های دریافتی

که غیر از دو روز ی که در سفر بودم مثل اینکه روز قبل از آن هم مشکل کیفیت صدا و فنی داشتیم که ضمن معذرت خواهی این نکته را یادآور میشوم که این وظیفه سیاستمدارها است که برای مردم خوب کار کنند و اگر خطایی پیش آمد معذرت خواهی کنند بازهم از شما به دلیل مشکلات چند روز گذشته عذر خواهی می کنم.

شاد و موفق و پیروز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی

No comments:

Post a Comment